we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

19. elokuuta 2013

Slow down, open your eyes, see the world and listen to the whispers of your heart

Yösoutelua, ehkä parasta herkkua koskaan. Riikka pelasti mut kun melkein jouduin olemaan yksin kotona yötä.  Kuu vain taivaalla valaisemassa hieman meidän kulkua. Joko olen kertonut kuinka paljon rakastan laivoja, veneitä, järviä, meriä..? Oikeasti, kysympä vaan onko parempaa tapaa viettää yötä kuin lipua hiljalleen eteenpäin vailla päämäärää keskellä järveä, tietäen ettei minnekään ole kiire, voi vaan siinä olla ja jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä. Mä janoan seikkailuja, pimeässä kuljeskelua, uusien paikkojen löytämistä. Mussa asuu vielä pieni lapsi joka ei ole nähnyt maailmasta kuin pintaraapaisun. Haluan vielä valloittaa toisen mantereen ja löytää uusia  asioita. Ja vielä niin paljon kaikkea haluan kokea. Olen kärsimätön.

2 kommenttia:

  1. mä salaa rakastan sun tekstejä ! ne on parhautta ku pystyn nii hyvin samaistumaa niihi ja sä kirjotat ne just niin täydellisesti ! jos sä kirjottaisit kirjan mä varmasti ostaisin sen XD hahaha nolo mä, vihaan lukemista lol mut sun kirjotustyyli on nii ihana !
    ps. tyhmä kommentti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi maailman ihanin kommentti♥!! kiitos hirmusesti! sait just mulle korviin asti ylettyvän hymyn! hahaa vois joo kirjottaa kirjan vaan siks että voisit sitten ostaa sen ja rahat menee hyväntekeväisyyteen, nimittäin suoraan mun kukkaroon, terveisin köyhä opiskelija (8

      Poista

make me smile!♥