we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

31. elokuuta 2014

Mä olen täällä ja hengitän elämää

DSC_0860DSC_0830DSC_0861

Täällä minä taas! Koitan herätellä blogiani taas eloon sillä mä tunnen miten olen kaivannut tätä niin. Kesä hujahti töiden ja reissujen lomassa. Kesän aikana mä ehdin muun muassa matkustaa ekaa kertaa lentokoneella, rakastua Lontooseen ja englantilaiseen aamupalaan, olla ekaa kertaa mansikkakarnevaaleilla, aloittaa säännöllisen kuntosalilla käymisen, pitää loman lopettajaisia. Nyt koulu on alkanut, stressi kirjoituksista, viileämmät säät täällä (mikä tarkoittaa että voin alkaa käyttää mun uutta piipoa), ensimmäinen vuosipäivä takana rakkaan kanssa. Oloni on onnellinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

make me smile!♥