we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

20. tammikuuta 2013

Haastetta kerrakseen

Tässä on siis haastex3 !

Säännöt:

○ Kerro 11 asiaa itsestäsi
○ Vastaa haastajan 11 kysymykseen
○ Keksi 11 uutta kysymystä
○ Haasta 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa
○ Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät
11 asiaa minusta

1. mun toinen nimi on Emilia
2. punastuin ennen tosi helposti, mutta nyt en enää niin herkästi :D
3. rakastan junalla reissaamista
4. mun mielestä elämää ei pidä ottaa turhan vakavasti! pitää osata hullutella eikä murehtia mitä toiset aattelee
5. mä en halua että isona mä jymähdän tylsään harmaaseen arkeen vaan haluan että musta kasvaa kunnon spontaani elämänrakastaja
6. kaipaan ysiluokkaa ja mua pelottaa tulevaisuus
7. halaus ilman syytä on aina ihana!
8. tajusin just äsken että seuraava kesä on mun viimeinen kesä alaikäisenä ! kääks! D:
9. tahdon hypätä tuntemattomaan junaan ja mennä sinne minne se mut haluaa viedä
10. oon surkee heräämään aamuisin ja varsinki talvisin, tuntuu ku vaipuisin johonkin talviuneen
11. haluaisin pienen ankkuri tatuoinnin mun jalkaan lähelle kantapäätä sillei sisäsyrjälle, se muistuttais mua pitämään jalat maassa kun alan haaveilemaan liikoja

Kysymykset minulle:
1. kauanko olet kirjoittanu blogiasi? noin puolitoista vuotta
2. mikä on parasta kesässä? entä talvessa? kesä jo sanana on ihana ja se kaikki mitä se pitää sisällään on parasta, esim lämpö, aurinko, pääsee ajamaan mopolla, loma, kesävaatteet ja lista jatkuu ja jatkuu..! ja talvessa on parasta joulu, ihanat pimeät yöt kun tähdet loistaa superkirkkaasti ja sit parhaita on kans ne ihanat aurinkoiset pakkaspäivät :)
3. mihin maihin/ kohteisiin haluaisit matkustaa? kaikkialle! :D ainakin Australiaan, USA:aan, ja Lontooseen ja Pariisiin :)
4. jos voittaisit lotossa miljoona euroa mitä tekisit? pakkaisin kamat ja lähtisin reissuun !
5. miten juhlistit vuoden vaihtumista? parhaassa seurassa kaverien kanssa:)
6. mikä oli parhain muisto vuodelta 2012? ei tule mitään yhtä tiettyä ylitse muiden mieleen niin vastaan että kesä ja kaikki kaverien kanssa hölmöilyt :)
7. mitkä on lempikenkäsi? converset
8. mikä on ihanin muisto lapsuudestasi? kaikki hölmöt leikit petran kanssa :)
9. mikä on parasta bloggamisessa? ihanat kommentit!
10. mitkä on parhaat luonteenpiirteesi? positiivisuus :)
11. mitä toivot vuodelta 2013? :) toivon että tehdään kaverien kanssa kaikenlaista huippua, joita voi sitten myöhemmin muistella:D
1. Oletko enemmän urheilija vai penkkiurheilija ja mikä urheilulaji on suosikkisi? mä oon varmaan sitä välimaastoo :D en osaa sanoa lempi urheilulajia :/
2. Mikä on lempivärisi? viininpunainen !
3. Ketä ilman et voisi elää? en voisi elää ilman äitiä
4. Mistä pidät itsessäsi eniten ja mistä vähiten? eniten tykkään mun heittäytymisestä ja siitä että innostun helposti asioista, vähiten taas siitä että välillä pyörittelen päässäni menneitä asioita joita ei voi enää edes muuttaa sekä turhasta jännittämisestä josta olen osittain jo päässytkin eroon
5. Mikä on lempiruokasi? ah, pizza, makaroonilaatikko, spagetti.. vaikka mikä !
6. Mitkä kolme sanaa kuvaavat luonnettasi parhaiten? hömelö, aito, positiivinen
7. Minne matkustaisit mieluiten? matkustaisin maailman ympäri :)
8. Miten keksit blogisi nimen? ensin blogin nimi oli Your smile gets me through the day jonka vaan bongasin joltain sivulta ja se kuulosti kivalta, sitten vuoden jälkeen se alkoi jo kyllästyttämään ja päähän oli jostain pilkahtanut nykyinen blogin nimi :)
9.  Mikä on lempi vuodenaikasi? ehdottomasti kesä! :)
10. Millaisia kirjoja tykkäät lukea (jos luet)? mä en hirveesti tykkää kirjoja lukea ja osa syy siihen on että koulussa tarvii lukee ettei sitten vapaa-ajalla jaksa :/ mutta hassua, haluaisin kuitenkin tykätä lukea kirjoja:D
11. Minkä väriset hiukset sinulla on (ilman värjäystä)?mä en oo ikinä värjänny mun hiuksia, nää on tällaset :)
1. Onko sinulla  eläimiä? ei oo :(
2. Jos voittaisit miljoonan mitä tekisit sillä rahalla? reissaisin mielin määrin maailmalla !
3. Lempi tv- ohjelmasi? tällä hetkellä on iholla, isin tyttö ja asunto 23 :)
4. Oletko käynyt ulkomailla jos olet niin missä? oon käyny neljästi laivalla, kaks kertaa Tukholmassa ja kaks kertaa Tallinnassa, that's it. haluisin jonnekin lämpimään:) JA ainiin! oon ollu myös Venäjällä! :D
5. Juotko teetä? joskus joo :)
6. Mikä on paras katsomasi elokuva?  mä oon huono valitsee vaan yhtä mutta ted nauratti aineki ! :D
7. Paras bändi? one direction
8. Mieluisin biisi? ed sheeran-a team
9. Elämäsi unohtumaton päivä? haha, lennosta suunnniteltu juttu viime vuodelta :)
10. Elämän tarkoitus mielestäsi? elää jokainen päivä kuin viimeinen, pitää hauskaa ja iloita elämästä ! :)
11. Onko sinulla sisaruksia? on mulla pikkuveli ja pikkusisko :)
Minun kysymykset haastetuille
1. Jos tietäisit että tänään on viimeinen päiväsi tässä maailmassa, mitä tekisit?
2. Mikä on lempihedelmäsi?
3. Mikä/kuka saa sinut aina hyvälle tuulelle?
4. Jos saisit päiväksi jonkin superkyvyn, mikä se olisi?
5. Mikä on hulluin asia minkä olet tehnyt?
6. Mikä olisit mieluiten, sokea, kuuro vai mykkä? Miksi?
7. Jos voisit elää jonkin päivän elämästäsi uudestaan mikä se olisi?
8. Minkälaista unta näit viimeksi?
9. Minkälaiseksi kuvittelet elämäsi olevan 10 vuoden päästä?
10. Jos saisit olla yhden päivän ajan jokin eläin mikä olisit ja miksi?
11. Jos sinulle tarjottaisiin mahdollisuus hypätä benji hyppy, hyppäisitkö?

Haastan tähän Petran sekä kaikki muut jotka eivät ole tätä vielä tehneet ! :--)

4 kommenttia:

  1. suhu ois kiva tutustuu paremmin ku vaikutat noi siistiltä tyypiltä (:

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja ihania kuvia! Käy toki liitymässä munkin blogiin lukijaksi jos hiustenhoito ja ym kauneus vinkit jatkossa kiinnostaa :)
    http://lovehateanddreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) minä käyn kurkkaamassa blogiasi ! :)

      Poista

make me smile!♥