we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

21. tammikuuta 2013

please don't take my sunshine away


aurinko alkaa pikkuhiljaa paistamaan yhä enemmän, tänään oli ihanin auringonnousu aikoihin. mä tunnen kuinka mun jokainen solu huutaa herra aurinkoa ja anelee sitä viipymään vieraanamme vielä vähän kauemmin. aurinko on  kuin piristysruiske. auringonpaiste saa mut aina hyvälle tuulelle ja se saa kaiken näyttämään kauniimmalta. kun aurinko paistaa, jaksaa hymyillä. voi hymyillä vain siksikin koska paistaa aurinko. olin jo muuten unohtanut miten paljon tykkään appelsiineista! ja tänään mä tein pitkästä aikaa jotain mistä mä tykkään. mä leivoin. leivoin ambrosiakakun mistä en ollut ikinä ennen kuullutkaan. siitä tuli kuitenkin jotain aivan muuta kun puolet ohjeesta katsoin aivan väärästä reseptistä ja puolet oikeasta. tuloksena maijan erikois appelsiinikakku. hyvää oli!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia :) oot kunnon
    leipuri hiiva ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos:) ja ei se aina oo kato nii justiisa :dd

      Poista
  2. Oi, toi eka kuva on hieno! tykkäilen sun bannerista kanssa:-----)

    karoliinannn.blogspot.fi

    VastaaPoista

make me smile!♥